Despre livrare

Despre Livrare

Posta Romana

In momentul in care in care clientul finalizeaza comanda, trebuie sa mentioneze detalii despre ziua in care doreste livrarea coletului. Daca nu exista anumite preferinte, comanda va fi preluata in urmatoarele 24 de ore si coletul va fi depus la posta in maxim 4 zile lucratoare.
In ziua in care se depune coletul la posta, clientul va primi un mail de confirmare. Din momentul depunerii, coletul va ajunge la oficiul postal din raza adresei de livrare in 2-3 zile lucratoare. Adresa pe care o lasa clientul trebuie sa corespunda cu cea din buletin;in cazul unor adrese diferite, coletul nu va putea fi ridicat de catre acesta de la posta decat cu un pasaport valabil. Exista posibilitatea de a trimite coletul la un Oficiu Postal ales de client, fara a fi specificata adresa, cu mentiunea Post Restant, de unde poate fi ridicat de acesta cu un buletin valabil. Un numar de telefon este bine sa fie mentionat, pentru a putea fi informat cu evolutia comenzii.

Pentru comenzile pana in 150 lei, taxele postale sunt de 12 lei; pentru comenzile peste 150 lei, nu se percep taxe postale


Curierat rapid
Daca clientul opteaza pentru o firma de curierat, trebuie sa mentioneze ziua in care doreste primirea coletului si un interval de ore in care il poate ridica, impreuna cu un numar de mobil la care poate fi gasit de catre curierul care efectueaza livrarea.
Livrarea astfel se va face in 24-48 de ore.

Taxele de curierat sunt de 16 lei, pentru comenzile pana in 250 lei; pentru comenzi mai mari de 250 lei nu percepem taxe de transport.

 

 

Modalităţi de plată

Plata produsului/serviciilor comandate se poate efectua:

a)  plata prin OP/depunere in cont.

Conturile in care se poate face viramentul bancar sunt:

RO41INGB0000999903006009 deschis la ING Ploiesti

RO96TREZ5395069XXX001629 deschis la Trezoreria BOLDESTI SCAIENI, jud.Prahova

În situaţia în care plata nu se efectuează de către client, comanda va fi considerată anulată şi nu va mai fi onorată. În cazul acesta,magazinul online librărie.ro va putea refuza onorarea altor solicitări de comenzi ale clientului respectiv.

b) ramburs, la primirea comenzii.

 

c) Plata online cu card bancar (Serviciu oferit de mobilpay.ro).

 

Created in 0.0915 sec