Branduri senzoriale

Branduri senzoriale
thumbthumb
Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 304

DESCRIERE

Având la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata în ceea ce priveste felul în care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constând în sase pasi, al carui scop îl reprezinta adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigentele secolului XXI.

Studiul, centrat pe mai mult de douasprezece tari din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru aceasta carte, de catre Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.

Pe baza a nenumarate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât si experienta de vânzare, Lindstrom ne arata cum se poate fonda o abordare de marketing capabila sa stimuleze toate simturile, depasind paradigma conventionala stabilita de vaz si auz.

Cercetarile demonstreaza ca nu mai putin de 75 % din emotiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explica modul în care putem exploata aceste rezultate.

Branduri senzoriale este o opera capitala care ne explica în ce constau distinctiile între cele mai renumite companii din lume atunci când vine vorba despre integrarea celor cinci simturi - simt tactil, gust, miros, vaz si auz. Cartea va transforma modul în care comerciantii abordeaza conceptul de branding în totalitatea sa.

(Charlie Bell. Director General si Presedinte, McDonald`s)

Branduri senzoriale inoveaza prin viziunea patrunzatoare privind modul în care impactul celor cinci simturi asupra marketingului poate transforma felul în care va construiti brandurile.

(Andre Lacroix, Director General, EuroDisney)

Cartea contine idei nepretuite pentru a reînprospata viata propriilor dumneavoastra branduri.

(Philip Kotler)

Martin Lindstrom are vocatia marilor idei. În Branduri senzoriale el creeaza concepte noi, luând ca exemple concrete companii renumite din întreaga lume. Cartea ne aduce la cunostinta existenta unor noi dimensiuni ale artei si stiintei administrarii brandului.

(Alex Hungate, Director de Vânzari, Reuters Group)

Limba:romana

Nr.pagini:304

Dimensiuni:15x21

An aparitie:2009

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.1500 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.