Teme recapitulative. Limba și literatura română. Clasa a VI-a

Teme recapitulative. Limba și literatura română. Clasa a VI-a
Preț: 22,00 lei
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-973-47-3343-9
Editura:
Anul publicării: 2021
Pagini: 176
Format: 20 x 26 cm
Categoria: Clasa VI - a

DESCRIERE

Teme recapitulative. Limba și literatura română. Clasa a VI-a

DOBOS Mihaela

Dintre toate disciplinele studiate la școală, limba și literatura română este cea mai prietenoasă și cea mai puțin „didactică”, pentru că e gândită ca un teritoriu în care vă întâlniți cu povestea, cu imaginația voastră și a autorilor pe care îi citiți, cu eroii voștri preferați, cu toate cuvintele care vă ajută să fiți convingători atunci când vorbiți sau când scrieți, cu logica unor structuri gramaticale grație cărora înțelegeți tot ce învățați la matematică, la biologie, la geografie, la limbi străine etc.

Volumul consacrat clasei a VI-a din seria de auxiliare intitulată Teme recapitulative dezvoltă zece teme derivate din tema generală prevăzută de programa școlară („Eu și lumea din jurul meu”), după cum urmează: Noi și ceilalțiVorbind cu naturaPortreteOamenii din jurul meu, MirajeRivalitățiSentimenteÎntâlnirea cu necunoscutulTâlcuriPoveștile artei.

Fiecare unitate tematică este deschisă cu un set generos de Exerciții de sistematizare și consolidare, iar partea a doua este dedicată Evaluării competențelor, fiind gândită pe patru module – Receptarea textului scrisLimbă și comunicareRedactarea textului scrisComunicarea orală – care cuprind teste și probe de evaluare cu itemi adecvați fiecărui domeniu de conținut menționat, la care se adaugă, transversal, itemi vizând competența interculturală.

Noutatea absolută și utilitatea imediată a acestor teste vine din organizarea și conceperea lor în spiritul noului model de subiect pentru Evaluarea Națională, care asimilează formatul evaluării susținute de elevi către finalul clasei a VI-a. Corectitudinea răspunsurilor poate fi verificată prin consultarea capitolului de la finalul volumului, Soluții și sugestii de răspuns.

Cartea răspunde necesității de a adapta treptat instrumentele de evaluare la „tabloul”, la tipicul și la standardele evaluării de la finalul ciclului gimnazial, astfel încât obișnuințele lucrului de la clasă să se convertească firesc în rezultatele obținute la evaluarea externă de la finalul ciclului gimnazial.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0603 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.